V apríli 2024 vyšla nová kniha „Umenie podnikať“ od Simony Kubán a Ivici Ďuricovej s kolektívom autorov. V tejto knihe sa dozviete čím všetkým si museli prejsť zakladatelia a zakladateľky úspešných slovenských značiek.
Známe značky ako Martinus, Nay, Dixi, Pelikan alebo Satur – tieto firmy sú celoslovensky známe. Ale poznáte aj tie ľudské príbehy, ktoré sa skrývajú za značkou? Kniha Umenie podnikať Vás aspoň prostredníctvom niekoľkých strán venovaných vždy inému podnikateľovi, nechá nahliadnuť za oponu až 30. predstaviteľov slovenskej biznis scény, ktorí sa s nami podelili o svoje „biznisové desatoro“.
„Pokus a omyl – môže sa stať, že urobíte krok dopredu a ďalší dozadu. Stále skúšajte , nevzdávajte sa“ aj takto znie rada Ľubomíra Očenáša, majiteľa spoločnosti LUKAMASIV, pre budúcich podnikateľov. Ľubomír Očenáš opisuje v knihe začiatky svojho podnikania, ako pracoval cez sprostredkovateľov a najväčšie investície robil v čase, keď mal prázdne vrecká, a ako sa stal jedným z významných dodávateľov švédskeho predajcu nábytku.
Viac o knihe: https://www.umeniepodnikat.sk/